17 maja 2009

USŁUGI TŁUMACZENIOWE I EDUKACYJNE

Szanowni Państwo!

Jestem absolwentką Filologii Angielskiej w Sosnowcu, kierunek tłumaczeniowy z językiem niemieckim. Jestem w trakcie kursu TOLES, ponieważ w przyszłości chciałabym wykonywać zawód tłumacza przysięgłego. W swoim dorobku tłumaczeniowym posiadam już m.in. ukończone praktyki tłumaczeniowe obejmujące między innymi: medycynę-sądowa, historie choroby, karty leczenia szpitalnego, oceny pacjenta, rozpoznanie, procesy o odszkodowanie, prawo pracy i korespondencję adwokacka. Na koncie mam także tłumaczenia umów z każdej dziedziny prawa. Tłumaczyłam liczne wyroki brytyjskie, polskie i amerykańskie. Posiadam doświadczenie w tłumaczeniu symultanicznym m.in. na konferencji (handlowych, politycznych) oraz konsekutywnym m.in. negocjacje handlowe z inwestorami z Iraku. W dotychczasowej pracy jako tłumacz zetknęłam się z wieloma tekstami o tematyce ekonomiczno-finansowej m.in. sprawozdaniami finansowymi, rozliczeniami podatkowymi czy ubezpieczeniami. Niedawno ukończyłam tłumaczenie obszernego, 90-stronowego projektu dotyczącego partycypacji finansowej pracowników w krajach UE. Często zajmuje tekstami naukowo-technicznymi ze względu na spore zapotrzebowanie na tłumaczenie anglojęzycznych materiałów do prac magisterskich na takich kierunkach jak: fizyka medyczna, edukacja techniczno-informatyczna czy inżynieria. Przekłady literackie, tłumaczenia felietonów czy recenzji filmowych również nie są mi obce.

Lubię nowe wyzwania i bardzo chętnie je podejmuję. Zawsze dążę do perfekcyjnego wykonania zadania i w ściśle przestrzegam narzuconych mi terminów. Jestem osobą śmiałą i otwartą na innych. W chwili obecnej zdobywanie doświadczenia i udowadnianie swoich kwalifikacji jest dla mnie cenniejsze niż wysokie stawki tłumaczeniowe. Finanse stawiam na drugim miejscu.

Pracowałam już z kilkunastoma agencjami tłumaczeniowymi, od których po wykonaniu zlecenia uzyskałam pozytywne referencje i ponowną ofertę współpracy.

W swojej dotychczasowej karierze zawodowej jako lektor i prywatny nauczyciel języka angielskiego miałam do czynienia z wieloma poziomami zaawansowania językowego, byłam zatrudniona w Centrum Nauczania Językowego Moose w Katowicach, od 5 lat jestem prywatnym nauczycielem języka angielskiego. Jestem osoba cierpliwa, otwarta i życzliwa, posiadająca łatwość ‘docierania’ do ludzi w taki sposób, żeby szybko i bezboleśnie przyswoili dana partie materiału. Jestem osoba systematyczna i odpowiedzialna. Wielokrotnie proszono mnie o prowadzenie konwersacji bądź prezentacji dla grupy. Zajmuje się miedzy innymi przygotowaniem do nowej matury, pomagam w przygotowaniach do prezentacji, uczę młodzież szkolna, licealna, gimnazjalna i dorosłych, którzy języka potrzebują do biura bądź rozmów handlowych. Przygotowuje także do egzaminów FCE i innych certyfikatów językowych. Doskonale orientuje się w programach nauczania i podręcznikach zalecanych dla danego poziomu umiejętności językowych.

REFERENCJE ORAZ WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW DOTYCZĄCYCH MOJEJ PRACY ZNAJDZIECIE PAŃSTWO W MOIM PROFILU TŁUMACZA: http://www.iwona.lang-globtra.com

USŁUGI EDUKACYJNE M.IN
- KOREPETYCJE NA WSZYSTKICH POZIOMACH ZAAWANSOWANIA
- PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINÓW I CERTYFIKATÓW JĘZYKOWYCH M.IN.FCE, TOEIC, MATURA
- POMOC W PRZYGOTOWANIU PREZENTACJI MATURALNYCH
- POMOC W PISANIU PRAC MAGISTERSKICH, ZALICZENIOWYCH I LICENCJACKICH
- JĘZYKI SPECJALISTYCZNE M.IN. LEGAL ENGLISH, BUSIMESS ENGLISH
- PO KAŻDYCH ZAJĘCIACH MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE GRATIS
- MOZLIWOSC KONWERSACJI ON-LINE

CENA ZA 60 MIN = 30 ZŁ
POZOSTAŁE USŁUGI I KONSULTACJE DO USTALENIA.

TŁUMACZENIA USTNE I PISEMNE - STAWKI ZA 1800 ZNAKÓW ZE SPACJAMI:
- PL-EN 28 PLN
- EN-PL 23 PLN
- GE-EN 40 PLN

KOREKTA:
- EN-PL 12 PLN
- PL-EN 14 PLN

TŁUMACZENIA USTNE SYMULTANICZNE I KONSEKUTYWNE (60MIN): 70 PLN I 80 PLN


KONTAKT:
mgr Iwona lang
iwona.lang@interia.eu
792038784
gg- 3732232